الهم اشف کل مریض...
سلام
من و مادر و خواهرم هستیم باهم زندگی میکنیم سه نفریم
بیمار خواهرم هستن ۴۱سالشه سکته کردن دو سه ساله الان از لحاظ جسمی خوبه
کارش اسونه و سخت نیست اصلا فقط یکم حوصله میخواد
تخصص نداره کارش،هرکسی قادر ب انجامش هست
بخاطر سن خواهرم از کسی ک جوون و مهربون و خوش اخلاق و خوش خنده باشه میخوام سرپاش کنه اولویت اول دوست شدنه باهاش ک بیشتر بخندن و شاد باشن
کسی ک جوون باشه تماس بگیره سنش کم باشه
من خودم انجام میدادم بخاطر شرایط زندگی قادر ب انجام نیستم و مجبور شدم
توان پرداختیم خیلی زیاد نیست اما با ساعت و کارش خیلی هم دشوار نیست
لگنی هستش ک یک دقیقه بیشتر کار نداره و سرهم میشه
کارش کلا اینه ک هر دو ساعت یبار چندتا ورزش رو دست و پاش انجام میشه ک ده دقیقه بیشتر طول نمیکشه
کارای خونه خودم انجام میدم از سرکار بیام مثلا خرید،جارو زدن،شستشو...مادرم غذا درست میکنه
۹ ساعت در روز کار میکنید از نه صبح تا شش غروب
جمعه ها مرخصی هستید خودم خونه ام انجام میدم
مادرم پیشتون هست همیشه من میرم سرکار
میتونید جهت دیدن مریض و محیط خونه با یکی از اعضای خانوادتون اشریف بیارید ببینید پسند کردید بیاید کار کنید
محیطش اروم و خیلی خوبه و شاد
اگر تماس گرفتید و قادر ب جوابگوی نبودم میتونید تو تلگرام یا وات ساپ پیام بزارید خودم تماس میگیرم اگر چیزی مونده میخواید بدونید تو تلگرام یا وات ساپ بپرسید جواب میدم
فک نمیکنم چیزی مونده باشه ک نگفته باشم