شاید شما هم شنیده باشید که:
شش ماه، یکسال، دوسال و یا دو ترم کلاس رفتم امّا رها کردم، در واقع این عزیزان هیچی یاد نگرفته اند وگرنه هرگز نمی توانستند رها کنند، زیرا یادگیریها به بخش ناخودآگاه ذهن منتقل میشوند و دیگر قابل رها کردن نیستند. مثلاً ما هرگز نمیتوانیم زبان مادری را رها کنیم.
اگر هنرجو تا پایان جلسه ی چهارم، روش تدریس را نپسندید هیچگونه هزینه ای نمی پردازد.
دوستان عزیز نوازندگی علم(اطلاعات تئوری) نیست که قابل یادگیری از راه مجازی، کتاب، جزوه، سی دی، و یا اینترنت باشد بلکه یک مهارت(کار عملی) است مانند فوتبال، رانندگی و یا شنا، هیچکس از روی کتاب فوتبالیست و یا شناگر نمیشود، آموزش سه تار حتماً باید حضوری و عملی باشد
در ابتدای کار نُت مزاحم است.